بررسی مزایا و معرفی امکانات و کاربرد های VOIP
نوشته شده توسط : ساحل

قبل از رسیدگی مزایای VOIP ویپ و به تصویر کشیدن امکانات و کاربرد های VOIP ، دستور دهید یک حقیقت انکار ناپذیر را برای شما بازگو نمایم :

جهان امروز با تغییرات بنیادی روبرو است . سیستم ها به یک تجربه بی‌‌درنگ تبدیل شده اند ؛ ما با جریان بی‌رحمی از پیام‌ها و ارتباطات روبرو هستیم . کل چیز در حال دیجیتالی شدن است لغایت نا هضم این همه اطلاعات به دوش رایانه ها بیفتد .

سیستم های تلفنی هم از این قضیه مستثنی نیستند . VOIP ویپ یا Voice Over IP انقلابی در صنعت مخابرات ایجاد کرد ، امکانات، مزایا و همچنین کاربرد VOIP ویپ به قدری است که کوچ از سیستم های آنالوگ سنتی را به سمت آن دوری ناپذیر می کند ، هرچند اگر هنوز هم علت کافی برای کوچ یا تاسیس سیستم‌های VOIP ویپ نمی‌بینید به زودی مجبور به این کار خواهید شد زیرا مخابرات هم از چندی پیش خطوط تلفنی سازمانی را تنها به صورت دیجیتال ارائه می دهد .

با این اوصاف ما به چند کاربرد کلیدی و مزایای ویپ VOIP اشاره می کنیم :

مزیت سیستم‌های VOIP و تفریق هزینه های تلفنی :
یکی از امکانات و برتری های اساسی استفاده از سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP ویپ تفریق هزینه های تلفن برای سازمان ها می باشد . با به کارگیری آن هزینه مکالمه بین شعب گوناگون مجانی خواهد بود (حتی اگر شعب بین اللملی داشته باشید) .

مقایس پذیری از مزیت‌های بنیادین VOIP :
سیستم های بر پایه VOIP بسیار مقیاس پذیرند ، حتی اگر پرسنل سازمان شما چند مساوی شود نیازی به تغییر زیرساختی در آن نخواهد بود . که این امکان در VOIP هم مایه کاهش هزینه در سازمان‌های رو به پیشرفت می شود و هم سررسید توسعه را کاهش می دهد .

از استعمال های VOIP ویپ و ارتباط بین دفاتر گوناگون :
با سهم گیری از کاربرد ها و امکانات VOIP ویپ سایر لازم نیست برای ارتباط با دیگر دفاتر خویش از خطوط شهری بهره‌گیری کنید و یا برای ارتباط با شخص مورد عقیده خویش چند دقیقه معطل شوید ، شما می توانید همانند اشخاص تو شعبه خود آنها را مستقیم شماره‌گیری کنید .

دریافت و ارسال فکس از استعمال های هیجان انگیز VOIP :
اگر از دستگاهای پر زحمت فکس خسته شده اید از مزیت های VOIP ویپ ، امکان ارسال و دریافت فکس بدون احتیاج به دستگاه فکس می‌باشد ، حتی می توانید فکس‌های دریافتی را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید .

استفاده از گنجایش شبکه موجود برای راه‌اندازی سیستم VOIP :
در همه سازمان‌ها شبکه کامپیوتری وجود دارد .با کاربرد از امکانات سیستم‌های مبتنی بر VOIP سایر نیازی به سیم کشی مجزا برای تلفن‌ها نیست و می‌توان از همان زیرساخت برای تلفن ها هم بهره‌گیری کرد .

سیستم های voip
عدم احتیاج به خرید گوشی‌های تلفنی از مزیت‌ها و امکانات چشم‌گیر VOIP :
یکی از مزیت های سیستم های VOIP ویپ به کارگیری کامپیوتر ها و یا گوشی های تلفن به اتفاق به عنوان تلفن است . این برتری خود دلیلی بر تفریق هزینه‌های خرید و تجهیز شبکه تلفنی در سازمان و یا سوداگری شما دارد .

مزایای سیستم voip

امکان برقراری کنفرانس تصویری از سایر کاربرد های VOIP :
در سیستم های آنالوگ فقط امکان کنفرانس صوتی وجود داشت ولی با به کارگیری سیستم های مبتنی بر ویپ شما می توانید یک کنفرانس تصویری با کیغیت را نیز تجربه نمایید .

تهیه گزارشات حرفه‌ای نتیجه هوشمندانه‌ی به کارگیری امکانات VOIP :
شما می‌توانید از امکانات گزارش گیری VOIP ویپ در سطوح گوناگون کسب و کار خویش استفاده نمایید ، به عنوان نمونه می توانید کارکرد ریزبین ( شامل زمان مکالمه شماره‌هایی که به آنها تماس گرفته شده ) پرسنل را به تفکیک داشته باشید .

ضبط مکالمات ، از استعمال های پر استفاده در VOIP :
امکان ضبط مکالمات یکی از ویژگی های جذاب سیستم های ویپ است شما می توانید تمام مکالمات را به جداسازی ضبط کنید و به راحتی بدست پنل وب جستجو کنید و به آنها گوش دهید .

ارتباط با انواع CRM و اتوماسیون اداری :
ارتباط سیستم تلفنی با CRM و اتوماسیون‌های اداری راه‌کاری آرمانی برای بالا بردن کیفیت سرویس دهی می باشد ، این رویداد در سیستم های بر پایه VOIP به راحتی شدنی است .

حتی شما می توانید سیستم های VOIP را به تارنما و یا فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید و در تعقیب تلفنی اپراتور خود را کمتر درگیر کنید .

پیاده سازی سیستم‌های سیاست گذاری کاربردی بی‌نظیر در VOIP :
با به کارگیری سهم مندی از مزایا و امکانات ویپ VOIP به راحتی می‌توانید دسترسی کاربران به داخلی های خاص و شماره های ویژه شهری و کشوری را اندک کنید .





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: